15% extra korting in de herfstspecial Bespaar nu! Code SPECIAL15

Retouren / klachten

Retour

Indien de artikelen je niet bevallen of deze niet passen kan je ze eenvoudig terugsturen. Verdere informatie over retouren vind je hier. Onze klantenservice bereik je ook telefonisch onder 024 - 80 803 56.

  1. Vermeld de gevraagde gegevens op de vrachtbrief (aantal teruggestuurde artikelen).
  2. Plak vervolgens het etiket voor de terugzending op het pakket. Het etiket mag gerust over het oude etiket worden geplakt. Zo niet, maak dan het oude etiket onleesbaar.
  3. Geef de terugzending bij een van de talrijke filialen af (afhankelijk van de dienstverlener). Er worden geen kosten in rekening gebracht.
    Tip: Bewaar de kwitantie net zo lang totdat je van ons een ontvangstbevestiging voor de retourzending hebt ontvangen.

Klacht

Soms gebeurt het dat een artikel defect of beschadigd is. In dit geval kun je het artikel uiteraard terugsturen en wij reclameren het dan bij de desbetreffende leverancier. Je krijg naar wens je geld terug of we sturen je zo spoedig mogelijk een vervangend artikel.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.